Despre mine

Fotografia mea
Campulung, arges, Romania
Copil de la tzara venit la Bucuresti sa se simta si el ca e om de la oras.Cu ajutorul prietenilor(a lu Istice si Cornel de la Delfinului) chiar ma simt ca sunt de la oras acum

luni, 17 mai 2010

Frunza verde de Moinesti

Astazi ma intorceam din orasul meu natal, dupa cum bine stiti nu sunt bucurestean si asta ma macina tot timpul , si cautam un loc de parcare.Dupa mici cautari am gasit sa parchez foarte aproape de intrarea blocului.Am luat cele cateva bagaje adica : 2 genti, 2 bidoane de 5 litri de tuica , una bucata pulpa de vitel(mama mi-a zis ca e de vitel da sigur era o ditamai vaca ca era a dracului de grea) si am dat sa intru in bloc.La intrarea un tanar binevoitor mi-a deschis si era insotit de inca un tinerel.Zic tinerei ca tot ce e sub 30 de ani pentru mine sunt pustani .Si inauntru surpriza : se simtea un miros foarte cunoscut si sigur nu era de alcool sau de picioare nespalate.Baietii tocmai fumasera un joint ( sau cum naiba ii zice ca nu prea sunt familiarizat cu denumirile)Stateam si ma gandeam asa ca boul ca in scara de bloc la ora 12.00 PM oamenii se drogau ca niste nenorociti.Logic am apelat la 112 sa vina Politia sa ii salte dar din pacate suna ocupat.Ma mai gandeam sa ma intorc spre ei sa urlu o data BAU cat pot ca saracii se cacau pe ei de frica si sa le iau substantza .Sa o arunc binenteles.Normal ca la intorcerea mea de sus de la etajul 4 nu mai erau acolo.Sunt oripilat :
-oare nu mai exista organe de ordine in tara asta?
-oare tinerii nu mai au nici un pic de moralitate ?
-oare apeleaza la droguri din cauza ca gutza a devenit prea profund?

In sfarsit apelez la toti care imi citesc blogul sa imi spuna daca au fost si ei vreodata in aceasi situatie ca mine sau daca au fost prinsi in scara blocului vreodata.Daca nu au fost prnsi si mai e ceva va rog sa ma contactati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu